Hirdetés

Tom Cruise még a stúdióknál is több pénzt keres a filmjeivel

|

Egy friss jelentés szerint Tom Cruise az egyik utolsó olyan nagy név, aki egy rendkívül kedvező elszámolás szerint részesedik a bevételeiből.

Hirdetés

Erős évnek ígérkezik ez Tom Cruise rajongói számára, hiszen ha nem lesz újabb halasztás, az idén két filmben, a május 27-én érkező Top Gun: Maverickben és a szeptember 30-ára időzített Mission: Impossible 7-ben is láthatjuk majd az 59 éves akciósztárt.

A színész pedig komoly bevételt szakíthat, ha ezek is olyan remekül teljesítenek a pénztáraknál, mint a világszerte 791 millió dollárt termelő Mission Impossible - Utóhatás, egy jelentés szerint ugyanis Cruise még a stúdióknál is "sokkal több" pénzt keres a filmeken.

Hirdetés

Az információ forrása a The Hollywood Reporter, amely nemrég egy átfogó riportban elemezte a színész és a Paramount Pictures kapcsolatát. A Paramount forgalmazza Cruise mindkét idei filmjét, a sztár pedig tavaly óta harcban áll a stúdióval a Mission: Impossible 7 streaminges premierje miatt. A film a tervek szerint 45 nap után kerülne fel a Halo-szériának is otthont adó Paramount+ platformra, ez azonban komoly érvágás lenne Ethan Hunt megformálójának.

A THR azt írja, hogy Tom Cruise az egyik utolsó olyan hollywoodi sztár, aki már a premier napjától részesedést kap a filmek bevételeiből (ezt hívják first-dollar grossnak), ellentétben a manapság széles körben elterjedt modelltől, amelyben a színészeket csak azt követően illeti meg a részesedés, hogy az adott produkció nyereségessé válik. A lap nem részletezi, hogy Tom Cruise pontosan mennyivel keres többet a Paramountnál, de az ökölszabály szerint a stúdiók általában a filmek globális bevételeinek felét teszik zsebre.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A színész és a Paramount ellentéte a jelentés szerint abban áll, hogy Cruise szerződése értelmében a Mission: Impossible 7-et is a 2018-as Utóhatással megegyező módon kellene forgalmazni, ami 90 napos türelmi időt jelentene a mozis premier és minden más között. A stúdió korábbi fejese, Jim Gianopolus állítólag megpróbálta meggyőzni a sztárt, hogy az átalakult nézői szokások miatt a filmek már az első 45 napban megtermelik a mozis bevételeik többségét, ám Cruise nem állt rá a dologra, az ügy rendezését pedig felfüggesztették a Mission 7 elkészítéséig.

A riport legérdekesebb része azonban talán nem is ez, hanem az, amit a színész meggyőző képességeiről ír:

"Ő a tökéletes értékesítő. Van egy képessége, hogy teljesen el tudja bűvölni az embereket, a lelkesedése pedig teljesen őszinte."

- idéz a cikk egy névtelenül nyilatkozó vezetőt annak kapcsán, hogy milyen nehéz nemet mondani a Cruise által előadott tervekre. A streaminggel kapcsolatos konfliktusra visszatérve pedig nem ő az első sztár, aki az online premiertől félti a bevételeit, tavaly Scarlett Johansson bonyolódott hasonló jogi háborúba a Disney-vel, ami végül megegyezéssel zárult.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)