A Super Bowl alkalmával nemcsak az amerikai foci két döntős csapata, hanem a nagy reklámcégek is a szokásosnál jobban odateszik magukat, hogy a kiemelten értékes reklámhelyeket a nagy eseménynek megfelelő filmekkel tölthessék el.
Így Arnold Schwarzenegger mellett más nagynevű színészek és karakterek is feltűnnek majd a hét végén bemutatásra kerülő reklámokban, egy autógyár például úgy döntött, hogy az Austin Powers humorát is segítségül hívja idei hirdetésében.
Az olyan márkákat, mint a Chevrolet, a Buick, a GMC, vagy épp a Cadillac magában foglaló General Motors tett ki két Twitter-üzenetet, amiben Mike Myers és Mindy Sterling az Austin Powers filmekben eljátszott gonosz szerepeiket, azaz Dr. Genya és Frau Farbissina jelmezét veszik fel újra. A két teaser végén azt a szöveget olvashatjuk, hogy a gonosz visszatért "for good", ami egyszerre azt is jelenti, hogy örökre, ahogy azt is, hogy a jó érdekében.
Pinkies up people. Sunday, February 13, evil is back for good. #everybodyin pic.twitter.com/RPWol7WDHu
— General Motors (@GM) February 7, 2022
Warm up those vocal chords. Sunday, February 13, evil is back for good. #EVerybodyin pic.twitter.com/hXHnnqTRHP
— General Motors (@GM) February 7, 2022
A GM kommunikációjában az utóbbi időben kiemelt szerep jut annak a céljuknak, hogy 2035-re leállítsa a szennyező robbanómotoros járműveinek gyártását és értékesítését, annak érdekében, hogy 2040-re karbonsemlegessé válhasson. Így feltételezhetjük, hogy a reklámjuk is valami ilyesmi üzenetre épül majd, vasárnap éjjel pedig kiderül, hogyan lesz környezettudatos a két gonoszból.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
Az Austin Powers filmek rendezője, Jay Roach egyébként azt nyilatkozta korábban, hogy amennyiben Mike Myersnek lenne kedve és ötlete egy negyedik filmhez, ő bármikor szívesen nekivágnak a projektnek. Ám egyben úgy gondolja, hogy Verne Troyer halála után erre nincs sok esély.