Hirdetés

Kaitlyn Dever arcát CGI-jal kellett javítani a The Last of Us 2. évadában, az is kiderült, hogy miért

|

A színésznő egy érzelmileg megterhelő időszakban dolgozott a sorozat egyik kulcsjelenetén, miközben magánéleti tragédiával is szembe kellett néznie.

Hirdetés

A The Last of Us 2. évadának forgatása közben Kaitlyn Dever, aki Abby karakterét alakítja, váratlan akadályba ütközött: egy kellemetlen pókcsípés miatt az arcát digitálisan kellett módosítani. A színésznő a Los Angeles Timesnak adott interjújában árulta el, hogy a Tűzbogarakkal közös jeleneteiben CGI-t használtak, hogy eltüntessék a sebet, amit hazalátogatása alatt szerzett.

Dever elmondása szerint először azt hitte, csak egy pattanás jelent meg az arcán, de hamar kiderült, hogy egy jóval súlyosabb problémáról van szó. A produkciós csapatnak végül digitális trükkökhöz kellett folyamodnia, hogy a jelenetekben ne látszódjon a nyoma. Bár a vizuális effektek olyannyira jól sikerültek, hogy a nézők semmit sem vettek észre, a színésznő a forgatás után is emlékeztetőül viseli a heget az arcán, amit a csípés "kimetszése" hagyott hátra.

A forgatás érzelmi megterhelése sem volt kisebb: Dever anyja néhány nappal korábban hunyt el rákban, és lánya alig három nappal a temetés után már repülőre szállt, hogy visszatérjen a forgatásra. A negyedik napon már egy rendkívül intenzív, érzelmileg fűtött jelenetet vett fel Joel és Ellie társaságában. A színésznő úgy fogalmazott:

"Az egész homályos. Olyan volt, mintha nézőként éltem volna meg. A gyász furcsa dolgokat művel az ember emlékezetével."

Hirdetés

Az HBO időközben megerősítette, hogy a sorozat második évada is hatalmas sikert aratott: világszerte több mint 90 milliós nézettséget ért el. Az évadzáró epizód az Egyesült Államokban 3,7 millió nézőt vonzott az első estén, míg az évadnyitót 5,3 millióan látták. Bár ez visszaesés a nézettségben, a Warner Bros. bízik benne, hogy a Memorial Day hétvége miatti alacsony induló számok ellenére a nézőszám még jelentősen nőhet. Az első évad fináléja 8,2 milliós rekordot állított fel, így a második évad zárása még nem érte el ezt a mércét.

A sorozat alkotója, Craig Mazin korábban azt is elmondta, hogy a történet befejezéséhez várhatóan szükség lesz egy negyedik évadra is. Szerinte lehetetlen lenne a második videójáték teljes történetét egyetlen harmadik évadban lezárni, és bár a harmadik évad hosszabb lehet a másodiknál, még így sem lenne elég a teljes sztori elmesélésére. Az is kiderült, hogy jelenleg még az alkotók sem tudják, pontosan melyik szereplő mennyire lesz központi a folytatásban.

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)