Úgy tűnik, Lara Croftért legalább nem kell aggódnunk, mert a következő, egyelőre cím nélkül futó Tomb Raider-játék továbbra is fejlesztés alatt áll, annak ellenére, hogy az Amazon 14000 embert rúgott ki, ami nyilván a vállalat játékfejlesztő részlegét is erősen érintette.
A Variety értesülései szerint a Crystal Dynamics által készített új rész nem került a leállított projektek közé, ellentétben az Amazon Games korábban tervezett The Lord of the Rings MMORPG-jével, amit végül töröltek is. Ez különösen jó hír a rajongóknak, akik a 2018-as Shadow of the Tomb Raider óta várják a következő nagy kalandot.
A játék fejlesztése már 2022-ben elkezdődött, és az Amazon Games adja majd ki, de egyelőre nem tudunk túl sokat a projektről. A tervek szerint több platformon is megjelenik majd, és az Unreal Engine 5-re építik. Bár a történetről és a játékmenetről továbbra sem árultak el részleteket, az eddigi információk alapján egy klasszikus, történetközpontú, egyjátékos élmény várható, amely ötvözi a felfedezést, a fejtörőket és a veszélyes ellenfelek elleni harcot, tehát valójában olyan lesz, mint a rebootok bármelyike.
A Crystal Dynamics korábban azt ígérte, hogy az új Tomb Raider "átalakítja a sorozatot", miközben hű marad a gyökerekhez. A stúdió számára ez a projekt különösen fontos, hiszen ez lesz az első teljes értékű Tomb Raider-játék azóta, hogy a jogok az Embracer Grouphoz, majd az Amazonhoz kerültek.
Bár a megjelenési dátum továbbra sem ismert, a játék immár több mint három éve készül, így joggal reménykedhetünk abban, hogy nem kell már sokat várni a leleplezésig. Legkorábban viszont a jövő nyári Summer Games Show-n kerülhet sor rá, már ha nagyot akarnak durrantani az első trailerrel.
 
				 
                    