Ha eltakarítjuk a képletből az összes mellékes szemetet, amit a Stellar Blade megjelenése körül hordott össze az internet, akkor valójában egy közepesen vállalható akciójátékot látunk. A Shift Up első AAA-közeli projektje nem volt se több, se kevesebb ennél, és bár a játéknak voltak nagyon egyértelmű gyengepontjai, a vagdalkozás élménye a helyén volt. Az érkezése óta eltelt 2 évben a PC-s és PS5-ös változatok olyan 3 millió körüli példányszámot hoztak össze, és a Shift Up már nem titkolt lelkesedéssel dolgozik is a folytatáson.
A karakterek személyiségétől a történetmesélésen át a küldetések dizájnjáig rengeteg mindenen lehetne és kellene csiszolni itt, de ami a jövőt illeti, a Shift Up egyelőre nagyon képletes ígéreteket tesz. A nyilatkozatokon látszik a szenvedély, de hiányzik belőlük a tartalom.
A Genki_JP Twitter profil által fordított Shift Up közleménynek egy kicsit zavaros volt a megfogalmazása, de a fejlesztők későbbi tisztázása sem tett hozzá sokkal többet az egészhez.
"A folytatás megörökli majd az eredeti akció-orientált élményét, és kibővíti annak világát, míg fejleszti a játékmenetének elemeit."
Szóval annyit kötöttek az orrunkra, hogy "jobb lesz, mint az első", ami hype-építésnek kicsit sovány. Annyit legalább hozzátettek, hogy még nagyobb sikerre számítanak, mint amit az első rész produkált, ami elnézve a Stellar Blade eredményeit egy ambiciózus kívánság. A sajtó és a játékosok rengeteg visszajelzést küldtek a stúdió felé, reméljük, hogy azok legalább egy részét figyelmembe veszik majd a tervezés során.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!