Hirdetés

Nem a Starfield rossz játék, hanem az űr unalmas, legalábbis a tervező szerint

|

Szerinte a procedurális generálás sem tett jót a koncepciónak.

Hirdetés

Bethesda egykori vezető tervezője, Bruce Nesmith szerint a Starfield "jó játék", de nem éri el a Fallout és az Elder Scrolls szintjét - részben a procedurális generálás túlzott használata miatt, részben pedig azért, mert "az űr alapvetően unalmas". A fejlesztő a FRVR-nek adott interjúban beszélt arról, hogy bár büszke a játékban végzett munkájára, a rajongók és kritikusok vegyes fogadtatása elkerülhetetlen volt a Bethesda korábbi sikerei után.

Nesmith úgy véli, a Starfield egészen más megítélést kapott volna, ha nem a Skyrim és Fallout alkotóinak új projektjeként jelenik meg. Legnagyobb hibájának a procedurális generálást tartja, amely számos felfedezhető, de gyakran egyhangú bolygót hozott létre. Bár a játék grandiózus univerzuma technikai bravúr, a tervező szerint a planéták hasonlósága és a változatosság hiánya megtöri a felfedezés élményét.

Hirdetés

A szakember szerint az is csalódást keltett, hogy a játékban "szinte kizárólag emberekkel kell harcolni", míg az idegen lények nem kapnak komoly szerepet a történetben. Az interjúban arról is beszélt, hogy a Skyrim maradandó sikerének titka az volt, hogy a Bethesda elfogadta az "open world" játékok természetes furcsaságait - ez a hozzáállás szerinte hiányzik a Starfieldből.

A GS már a TikTokon is vár

Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)