Hirdetés

S.T.A.L.K.E.R.: "Az A-Life miatt késtünk"

|

Az Eurogamer egy átfogó interjút készített a S.T.A.L.K.E.R. készítőivel, amelyből többek között arra is fény derült, hogy az A-Life mesterséges intelligencia és viselkedési szimuláció kifejlesztése miatt késett annyit a játék, de 2007 elején most már biztosan meg fog jelenni.

Hirdetés

"Ilyen feature-t még soha nem alkalmaztak játékban és nyílván sokáig kellett kísérleteznünk vele." - állítja Anton Bolsakov, a játék vezető designere. "Emiatt kellett újra és újra elhalasztanunk a megjelenést. Eretileg az volt a terv, hogy teljesen "szabadjára engedjük" az A-Life-ot, de némi időbe tellett, míg rájöttünk, hogy ez lehetetlen játék design szempontból. Ezután kétféle választás előtt álltunk: vagy teljesen szkripteltté változtatjuk a játékot, vagy valahogyan megpróbáljuk megőrizni ezt a szimulációs részt. Végül találtunk rá egy megoldást, hogy kombináljuk a kétféle módszert..."
A S.T.A.L.K.E.R. egyébként igen kemény konkurrenciára számíthat, ugyanis egyszerre jön majd ki a Half Life 2: Episode 2-vel és a Portal

lal.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)