A PC Gaming Show idei meglepetései között bukkant fel a Springs, Eternal, amelyet immár gyakorlatilag egyetlen emberként készít Steve Gaynor. A Fullbright mára leginkább egyéni műhelyé változott, miután a stúdió alapítója 2021-ben visszalépett az Open Roads kreatív vezetésétől a toxikus munkakörnyezetre vonatkozó vádak nyomán. Az Open Roads végül nélküle jelent meg 2024-ben, és Gaynor azóta csendben dolgozott új projektjén.
A Springs, Eternal elsőre mindenből merít, ami a Fullbright-játékok erőssége volt: intim, személyes történetmesélés, felfedezés, lassú, atmoszférikus kibontakozás. A játék helyszíne a Stillwater Springs nevű, ködbe és fenyők közé rejtett forró források rendszere, amely egyszerre tűnik álomszerű menedéknek és valami baljós titkokkal teli térnek. Zseblámpával a kézben kell bejárni a sötét erdei ösvényeket, miközben egy széthullott románc emlékei kezdenek kirajzolódni a játékos előtt.
A Springs, Eternal azonban egy fontos újdonságot is hoz a Fullbright eddigi formulájába: most először jelenik meg valódi, elágazó párbeszédrendszer. Az út során máselveszett lelkekkel találkozunk, akik mind saját okokból érkeztek a különös Stillwaterbe, és a velük folytatott beszélgetések nemcsak őket árnyalják, hanem a főhős történetét is.
A Springs, Eternal megjelenése 2026-ra várható PC-n, Steamen, és ha minden igaz, a Fullbright nevéhez méltó újabb személyes és hátborzongató élmény ígérkezik.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
