Tavaly októberben érkeztek az első képek a Liquid Swords bemutatkozó játékából, amelynek a címét akkor még nem ismertük. A Christofer Sundberg vezette csapat a Just Cause szérián, valamint a Mad Maxen edződött, és ez meg is látszik a Samson: A Tyndalston Story előzetesén, amely nagy hangsúlyt fektetett a játékélmény gerincét alkotó száguldozás és a verekedés bemutatására.
A történet középpontjában Samson McCray áll, aki egy mindent elnyelő adósságspirál közepette próbál életben maradni, miközben óráról órára szorosabb lesz a hurok a nyaka körül. Az erőszak ebből fakadóan nem öncélú, hanem szükségszerű megoldás egy olyan városban, ahol senki sem kap kegyelmet.
Sundbergék egy kíméletlen rendszert dolgoztak ki: a naponta növekvő kamatok, a folyamatosan ketyegő óra és a munkákra fordítható, szűkös erőforrások miatt nincs helye hibázásnak vagy visszatöltésnek. Samsonnak nincs más választása, mint belemenni a játékba, mert a testvérével zsarolják.
A Liquid Swords ezzel a projekttel deklarálja, milyen filozófiát követ valójában. A korábbi tapasztalatokból építkező, fizikai alapokra helyezett akció, a következetes, rendszervezérelt világ és az élesen fókuszált történet egyetlen kompakt, harapós csomaggá áll össze. Sundberg szerint a stúdió a változások korszakából kilépve egy tudatosan felépített, sallangmentes alkotással kíván válaszolni az iparági nyomásra.
Ennek szellemében a PC-re (Steam, Epic Games Store), 2026 elején érkező, 24,99 dolláros indulóáron kínált Samson: A Tyndalston Story nem lesz sétagalopp, de aki szereti, amikor a világ nem csak díszlet, hanem aktív ellenfél, az valószínűleg otthon érzi majd magát a város sötét sikátoraiban.
