Az iskolai előadáson odahajol az egyik szülő a másikhoz:
- Maga szerint az a gyerek a bal oldalon fiú, vagy lány?
- FIÚ!
- Honnan tudja olyan biztosan, ön az apja?
- Nem, az anyja!
Az alábbi beszólások a T2 szolgáltatás segélyvonalán születtek.
 
 Operátor: Mondja határozottan, hogy IGEN!
 Ügyfél: HATÁROZOTTAN, HOGY IGEN (mondta, nekem jó hangosan)
 
 Ügyfél: Akkó' jönnek hozzám kábeleket fektetni???
 
 Ügyfél: Akkor most kötnek velem egy eltartási szerződést?
 
 Ügyfél: Milyen föltéttel kínálják a Tele2-t?
 Operátor: (Mute gomb benyom) Baromfi fasírttal vazze!
 
 Ügyfél: Milyen percdíjak vannak nemzetközi hívás esetén?
 Operátor: Melyik ország érdekelné?
 Ügyfél: Hmm... mondjuk Magyarország!
 
 Operátor: Milyen díjcsomagja van?
 Ügyfél: Nagy!
 Operátor: Mi az, hogy nagy?
 Ügyfél: Most cseréltük le a kicsit!
 
 Ügyfél: Halló, jó estét kívánok. Kérem, én éppen most hívtam egy távolságit, és elfelejtettem beütni a 1502-t. Nem lehetne utólag?
 
 Ügyfél: Kérem adjon felvilágosítást errol a TERE-FERÉRőL!
 
 Ügyfél: Én a Teletext 2-t keresem!
 Operátor: Tele 2-t?
 Ügyfél: Azt mondtam! Nem tudok telefonálni! A csomagjukban leírtakat követem, tehát 1502 06 körzetszám stb. Uram! Hogyan üssek be egy " "-t, amikor olyan jel nincsen a telefonomon??????
 
 Operátor: A szolgáltatásról fog kapni egy visszaigazoló hívást, és egy visszaigazoló telefonlevelet is. (Kollegám jól megaszonta. :D)
 
 Operátor: Hallott már a T2-rol?
 Ügyfél: Igen, és a nyitás napján közöltem, hogy nem feleltek meg!
 
 Ügyfél: Én hallottam erről a Telemenüről. Ez micsoda?
 
 Ügyfél: Jó, hát én helyi hívást nem nagyon szoktam indítani, de 3-4 kilométerrel odébb az már távolsági?
 
 Ügyfél: Van nekem ilyen Pányon Géecsemmes telefonom, arra is lehet kérni a eztet a T2-t?
 
 Ügyfél: Mennyibe kerülnek a hívások a Tele2-vel?
 Operátor: Melyik irányba?
 Ügyfél: Délkelet.
 
 Operátor: Most egy rövid ideig zenét fog hallani...
 Ügyfél: Énekelni is kell majd?
 Operátor: Nem nem szükséges, csak ha tetszik a zene.
 Ügyfél: Jó. Akkor Charlie-t tegyen be, azt szeretem.
    
 
 Ügyfél: Tele2? Ismerem, nem kő', mer a szomszéd aszónta, hogy ha megrendeljük, több lesz a vízdíj.
 
 Operátor: Budapesten kívülre szokott telefonálni?
 Ügyfél: Nem, csak vidékre!
 
 Cérnavékony kislányhang: Beszorultam a WC-be, és anyukám azt mondta, hogy hívjam ezt a számot.
 
 Szó nélkül lerakom. Technika ördöge, a kislány ismét hozzám csörög, megismer:
 - Az előbb le tetszett rakni, pedig én még mindig be vagyok szorulva a WC-be!!!!
 
 Operátor: Milyen díjcsomagja van?
 Ügyfél: Most minimálbéren vagyok.
 
 (Minimál csomag akar lenni...)
 
 Ügyfél: Megkaptam az első villanyszámlámat a Matávtól, amióta T2-es vagyok.
 
 Operátor: Honnan értesült a T2 szolgáltatásról?
 Ügyfél: Únnan az ETÉKÚBÓL.
 Operátor: Elnézést, honnan?
 Ügyfél: ETÉKÚ tv-bő.
 Operátor: RTL Klubból??
 Ügyfél: Ja, há' azt mondtam!
 Operátor: (Mute) Na persze, csak paraszt nyelven.
 
 Operátor: Először egy utca.
 Ügyfél: Pécs...
 Operátor: ...házszámot legyen szíves...
 Ügyfél: ...ja! Pécs...
 
 Operátor: Előfizető neve?
 Ügyfél: Bugyi Józsefné. Hülye név, tudom, de ez van.
 
 Operátor: Küldhetünk tájékoztató anyagokat?
 Ügyfél: Hát mink itt a cigánysoron lakunk, és mindent ellopnak, még a kerítést is elvitték.
 
 Operátor: Hogy tárcsázott?
 Ügyfél: A 15... izét beizéltem, ja, nem, azaz a 1502-t bejambizom, aztán beteszem a valamit.
 Operátor: Aha.
 
 Ügyfél: Ügynök járt nálam, aki 2 db 1502-s matricát ragasztott a
 telefonomra, az egyiket jobb, a másikat bal oldalra, és elmondta, hogy melyiket tudom helyi illetve távolsági hívásra használni, de elfelejtettem.
 El tudná nekem mondani ezt újra?
 
 Nagyon nem értette, hogy az egy és ugyanaz a szám, úgy sikerült lezárni a dolgot, hogy megkértem, a jobb oldalit vegye le, és használja a balt. Ez komoly!
 
 Ügyfél: Kovács Ibolyáné vagyok.
 Operátor: (mute) Na ezt meg hogy sikerült? :D
 
 Operátor: Mondanám az Internet címünket: www.tele2.hu.
 Ügyfél: Nagy vagy kicsi 2-est kell beütni?
 
 Ügyfél: Hölgyem! Amióta T2-m van , van egy nagy problémám.
 Operátor: Tessék mondani!
 Ügyfél: Ha felveszem a telefont és felhívom magamat, akkor foglaltat jelez a vonal.
 Operátor: (Mute) - TÉÉNYLEEEG?
 
 Próbáltam neki elmagyarázni, hogy valószínűleg ő foglalja a saját vonalát, ezért van foglalt hangjelzés, de nem sikerült megértetnem vele, így elirányítottam a 143-ra. :D
 
 Ügyfél: Szeretném lemondani a szolgáltatást!
 Operátor: Miért kívánja lemondani?
 Ügyfél: Túl bonyolult, nem tudom megjegyezni a 1502-t.
 Operátor: Most is tudja.
 Ügyfél: Igen mert fel van írva.
 Operátor: A matricát felragasztotta a telefonra?
 Ügyfél: Persze.
 Operátor: Akkor mi a probléma?
 Ügyfél: Látni látom, de elfelejtem miért van odaragasztva.
 
 Kollegámnak nem volt több kérdése, törölte.
 
 Ügyfél: Jó gombot nyomtam meg?
 Operátor: Nem tudom, minden gombon ülök.
 
 Ügyfél: A Tele2 átizélik Önökre vagy mittomén, leszólnak nálunk, hogy gyöjjünk le a gyerekek vagy mittomén.
 
 Ügyfél: Nem akarom ezt a TV2-t, mert még benne vagyok az RTL Klubban.
 
 Ügyfél: Nem tudja, hogy az ampert hogy számlolják át wattba, mert fennáll most egy ilyen problémám és nem tudok kihez fordulni, gondoltam ott önöknél a műszakiak tudják.
 
 Ügyfél: Engem TÜRÜLJENEK!!!
 Operátor: Rendben, TÜRÜLÖM!
 
 Ügyfél: Amióta T2-m van, halványabb a kép a tévémben. Van összefüggés?
 
 Ügyfél: (idős néni) Én az internetemre, illetve a galambomra, hogy lehet a T2 internetet használni? És én a T2 drótpostát akarom igénybe venni azt hogy kell?
 Operátor: A Freemailre gondol?
 Ügyfél: Mi az a freemail?
 Operátor: Kapcsolok egy kollegát!
 
 Operátor: Jó napot, XY-t (apuka) keresem.
 Ügyfél: (gyerek): Ööööö... őt most nem tudom adni.
 Háttérből az anyuka: - Kit nem tudsz te adni? Apád itt van itthon. Ki hívja?
 Ügyfél: (gyerek): Semmi, csak a Matávtól valaki... (Csatt!! - egy tasli.)
 Fél perc várás, a gyerek cuppog, krákog, zizeg a vonalban, remélve, hogy leteszem. Kiderült, hogy a gyerek telefonbetyárkodott a 1202-n, és félt, hogy emiatt hívtuk vissza az apját.