Hideo Kojima idén nyáron adta ki legújabb játékát, a Death Stranding 2: On the Beach-et, de a rajongóknak nem érdemes rövid távon számítaniuk a következő nagy dobására. A legendás játékfejlesztő új lopakodós-akciójátéka, a Physint ugyanis még a legkorábbi fejlesztési fázisban van.
Kojima az IndieWire-nek elmondta, hogy jelenleg két projekten dolgozik: a Physint koncepcióját egyedül formálja, míg az OD című új játékot már a csapatával együtt fejleszti. A Physint-et először a 2024 januári State of Play műsorban mutatták be, ahol "csúcstechnológiát" alkalmazó, játék és film határán mozgó élményként írták le. A projekt ötlete a rajongók igényéből született, akik szerették volna viszontlátni a lopakodós-kémkedős stílust, amelyet Kojima a Metal Gear Solid sorozattal tett híressé.
A fejlesztést mind a Physint, mind az OD esetében hátráltatta a 2024-ben kezdődött és idén is elhúzódó videojáték-színészsztrájk. Kojima szerint a Physint megjelenése akár öt-hat év múlva várható csak, így a rajongóknak hosszú türelemre lesz szükségük.
Közben a Konami még ebben a hónapban kiadja a Metal Gear Solid 3: Snake Eater remake-jét (Metal Gear Solid Delta: Snake Eater címen). Amikor azonban megkérdezték, hogy kipróbálja-e majd a felújított változatot, Kojima nevetve közölte: nem fogja.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!