A videójáték-történelem tele van olyan címekkel, amelyek nagy ígéretekkel indultak, de sosem jutottak el a játékosokhoz. Ilyen volt a Call of Duty: Fog of War is, amely egy külső nézetes, vietnámi háborús játék lett volna, horrorisztikus hangulattal és látványos akciójelenetekkel. A koncepció mögött Glen Schofield állt, aki a Dead Space egyik megalkotójaként már bizonyította, hogy képes félelmet és feszültséget teremteni olyan módon, hogy simán telerakjuk azt a bizonyos gatyót.
Schofield egy friss interjúban árult el most részleteket arról, milyen látványos jeleneteket terveztek a játékba. Elmondása szerint egy sötét, félelmetes Vietnámot akartak bemutatni, ahol a játékos alagutakon keresztül küzdötte volna előre magát, gyakran vaksötétben lövöldözve. Az ötlet az volt, hogy a háború személyes és rémisztő oldalát mutassák meg, ezúttal ráadásul nem a megszokott Call of Duty-akcióra építve.
Az egyik legemlékezetesebb, ám soha meg nem valósult pálya egy folyó mentén játszódott volna, ahol a kamera filmesen követte a főhőst menekülés közben. A háttérben egy lángoló B-52-es bombázó tűnt volna fel, amely először eltűnik a fák mögött, majd váratlanul újra felbukkan, miközben a játékos kétségbeesetten ugrik le egy vízesésről. Az egész jelenet inkább egy Uncharted-féle, filmszerű akciószekvenciát idézett, mint a hagyományos Call of Duty-játékmenetet.
A projekt végül azért hiúsult meg, mert a Schofield által társalapított Sledgehammer Gamest az Activision belső problémák miatt a Modern Warfare 3 fejlesztésére állította rá, a Fog of War így sosem készülhetett el, pedig a koncepció új irányt nyithatott volna a sorozat történetében.
Ti játszottatok volna vele?