Hirdetés

Ha arra vársz, hogy jobban fusson a Monster Hunter Wilds, van egy rossz hírünk

|

Nem sieti el a Capcom, hogy érdemleges teljesítményjavításokat hozzon.

Hirdetés

A Monster Hunter Wilds számítógépes játékosai kénytelenek lesznek még egy ideig türelemmel várni a nagyobb teljesítménybeli fejlesztésekre. A Capcom hivatalos közlése szerint a fejlesztőcsapat elkötelezett amellett, hogy meghallgassa a játékosok visszajelzéseit, és javítson a stabilitáson és a futási sebességen.

Azonban, aki arra várt, hogy egy lassan fél éve megjelent játék lassacskán használható állapotba kerül, az csalódni fog, ugyanis a komolyabb optimalizációkat csak a télen érkező Free Title Update 4 hozza majd el. Ez a frissítés egyebek között CPU- és GPU-módosításokat tartalmaz, amelyeket egy második, további finomhangolási szakasz követ.

Hirdetés

A fejlesztők hozzátették, hogy a következő hetekben a fokozatos javítások továbbra is érkezni fognak, ám a nagyobb volumenű, átfogó teljesítménynövelő intézkedéseket a téli frissítésre időzítik. A Capcom ígérete szerint a részletesebb információkat a későbbiekben osztják meg a közösséggel, így a PC-s vadászoknak mindenképp érdemes figyelemmel kísérni a hivatalos csatornákat.

A hírrel egyidőben kiadták a Hotfix patch Ver.1.021.02.00 verziót PlayStation 5-re, Xboxra és PC-re. Ez a javítás számos hibát orvosol: például kijavították a hosszú kard Iai Spirit Slash képességének sebezhetetlenségi időzítését, illetve egy olyan problémát is, amely az Item Bar működését érintette, amikor célzási módból visszatérve üres tárgyhely jelent meg a kiválasztott tárgy helyett.

Noha játékmenet szempontjából a Monster Hunter Wilds pozitív véleményeket zsebelt be, a teljesítménye finoman szólva is hagy némi kívánnivalót maga után. Éppen ezért különös, hogy a Capcom nem éppen erre, a játékot ért elsődleges kritikára helyezte a fókuszt, ami a javításokat illeti. Az ipar ott tart, hogy a stúdiók azzal kapcsolatban próbálnak puhatolózni, hogy merjenek-e átállni a 80 dolláros játékokra, ami miatt óhatatlanul kinyílik a bicska a zsebünkben. Ennek oka éppen az, hogy máig sűrűn fordulnak elő olyan címek, melyek egész egyszerűen nincsenek játszható állapotban megjelenéskor. Az viszont, hogy közel egy évet kelljen várni arra, hogy érdemleges teljesítményjavításokat kapjunk, egyenesen vérlázító.

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)