A "mert nem akarunk azt csinálni" lenne a legegyszerűbb összefoglalása a Twin Motion nyilatkozatának, de azért ennél egy picit összetettebb a helyzet. Amikor a kilenc fős indie csapat lerakta az asztalra a Dead Cellst, az nagyon gyorsan felszaladt mindenki roguelike toplistájának tetejére, és nem véletlenül. A harcrendszer és a vizuális körítés hibátlan volt, nem is beszélve a rengeteg tartalomról, amit a csapat hozzávágott az évek során. Adná magát, hogy egy ilyen nagyra becsült cím megkapja a folytatását, de a Twin Motion máshogy érzett.
A PCGamesN elkapta Yannick Berthiert, a kreatív társvezetőt és játékdizájnert pár mondatra, és Berthier megválaszolta azt a nagy kérdést, hogy "hol van már a Dead Cells 2".
"Ha mi egy üzlet lennénk, akkor most a Dead Cells 2 lenne a téma nálunk is. Nálunk most épp nem téma a Dead Cells 2. A Windblownról beszélgetünk, mert mi egy kreatív személyekből álló társaság vagyunk, akik új dolgokat akarnak építeni."
A Twin Motion egy nagyon különleges struktúrával üzemel. Majd' mind a kilenc tagnak van tulajdonrésze a stúdióban, így közösen hoznak döntéseket, és csak azon dolgoznak, amin tényleg szeretnének.
"Egy másik cég részeként valószínűleg nagyobb lenne a nyomás belülről. Kívülről egyébként is az, mert minden posztunk alatt van legalább néhány kérdés a Dead Cells 2-ről, de az rendben van. Így működik az élet."
Szóval a rövid válasz, hogy a srácok most mással akarnak foglalkozni. Az a más pedig a Windblown, ami egy szuper cuki roguelite akció-RPG, gyönyörű művészeti anyagokra építve, egyedi eszközökkel megkeverve. A cucc még mindig Early Accessben van, de már megvásárolható és játszható a Steamen keresztül.