Hirdetés

Búcsút int a BioWare a problémás Frostbite motornak?

|

Úgy tűnik, a következő Mass Effect esetében már nem próbálkoznak vele.

Hirdetés

2008 óta használja az Electronic Arts a Frostbite motort, aminek első változata a Battlefield: Bad Companyt hajtotta. Később megpróbálták úgy átalakítani, hogy ne csak belső nézetű lövöldözős játékokban vegyék hasznát, és míg néhány alkalommal jó szolgálatot tett, a BioWare két játékánál, a Mass Effect: Andromedánál és az Anthemnél komoly gondokat okozott.

Egyre inkább úgy tűnik, hogy a továbbiakban nem erőltetik, és ahogy a Respawn Entertainment a Star Wars Jedi: Fallen Ordernél, úgy a BioWare a Mass Effectnél fog Unreal Engine-re váltani.

Hirdetés

A csapat olyan programozókat keres, akiknek van tapasztalata az Unreal Engine 4-es és/vagy 5-ös változatával, és szeretnének a következő Mass Effect játékon dolgozni. Azt, hogy a sorozat új része az UE5-öt fogja használni, a bennfentes Jeff Grubb is megerősítette.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A Mass Effect: Legendary Edition esetében a csapat maradt az Unreal Engine 3-nál, ami az eredeti játékokat is vitte, mert úgy érezték, az UE4-re váltás alapjaiban változtatná meg a trilógiát. Azt, hogy Frostbite-ot használjanak, a nyilatkozatok alapján számításba sem vették.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)