Hirdetés

A Turn 10 véleménye a Gran Turismo és a Forza versengéséről

|

Dan Greenawalt, a Turn 10 vezére beszélt a benyomásairól.

Hirdetés

A Turn 10 góréja érdekes dolgokat mondott a Forza sorozat és a Gran Turismo rivalizálásáról, de természetesen sokkal többet beszélt a Forza múltjáról, jelenéről és jövőjéről. A játékokban található hasonlóságok miértjéről, és arról, hogy mi segíthet a verseny megnyerésében.

"Mindkét cím nagy múltat tudhat maga mögött, sok-sok órányi játékidőt adva a játékosoknak. De nem ez az, ami a a mi csapatunkat hajtja, hanem az autók szeretete és az autós kultúra. Ezek azok a tényezők, melyek folyamatos lökést adnak a munkához. A saját munkámban nagyon fontos, hogy ismerjem a versenytársakat, így elmondhatom, hogy mindennel játszottam, legyen az Grid, Need for Speed, Dirt, F1, bármi, amiben négykerekűek vannak. De úgy egyébként is sokat játszom, mert ez segít megérteni, hogy mire van szüksége a közönségnek, de az innovatív ötletek nem innen jönnek, ez csak az alapot adja, hogy lássunk a pályán. Enélkül ugyanis csak céltalanul bolyonganánk. "

"Egy másik fontos dolog, hogy világszerte összesen 350 kolléga van a csapatban, és el sem tudjátok képzelni, hogy ez mekkora agilitást jelent. Időről-időre újrastrukturáljuk a csapatot, de minden körülmények között ügyelünk arra, hogy kellő szabadságot adjunk a különböző területeken mozgó részegységek vezetőinek. Saját elképzelésük szerint fejleszthetnek Kinect-re, specialistákat alkalmazunk, keressük az innovatív grafikai megoldásokat."

"De még így, hogy teljes tüzérségünk lövi a domboldalt, így sem tudunk mindig kellően előre gondolkodni. Ha egy játék előttünk egy évvel, hat hónappal jön ki, arra nem tudunk kellő mértékben reagálni"- mondta Greenwalt a hosszú távú fejlesztések hátrányairól.- "Tudok vele játszani, elismerem a teljesítményét a konkurens fejlesztő csapatnak, de nem tudok rá érdemben reagálni. Ezért helyezzük a hangsúlyt a hosszú távú innovációra".

"A játékokban található hasonlóságról az a véleményem, hogy ez mindig is így lesz. A first person shooter-ek esetében sokan mondják, hogy ezek a srácok lekoppintották azoknak a srácoknak az ötletét, pedig meglehet, hogy mindössze ugyanazon ötlet mentén indultak el, egyazon időben, és ilyenkor csak az dönt, hogy ki jelenik meg előbb. Higgyétek el, a másolás lehetősége meglehetősen korlátozott, ha egy fejlesztő csapatnak az a célja, hogy sikeres terméket adjon a játékosok kezébe. Szerencsére."

 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)