Hosszú évek óta mondjuk az internet lakóinak, hogyha valamit nem kedvelnek, akkor a legjobb dolog, amit tehetnek az az, ha nem foglalkoznak vele. A szórakoztatóipart nem érdekli, ki mit kommentel, csak a kommentek számát látja. Minden figyelem jó figyelem, amikor a játékgyártóktól a filmrendezőkön át a zenészekig mindenki az időnkért versenyez.
Semmi nem húzza ezt alá erősebben, mint a Ready or Not konzolos teljesítménye. Egy relatíve ismeretlen lövöldéről van szó, ami az első sajtós ciklusait is csak annak köszönhette, hogy nevetséges brutalitással ábrázolt egyes bűntényeket. Mostanában azért volt sokak célkeresztjében, mert egy lépést vissza mert araszolni a groteszk illusztrációitól.
A stúdió kénytelen volt egyes küldetések brutalitását visszatekerni, hogy a Ready or Not átmehessen a konzolos validálási folyamatokon, és mivel egy kis csapatról van szó, ezért nem áll módukban több verziót is egyszerre pátyolgatni. A változtatásokat ezért aztán PC-n is bevezették, ami komoly feszültséget okozott a közösségben: sokan cenzúrát kiáltottak, lepontozták a játékot, és hatalmas hírverést csináltak neki a fórumokon.
Ennek köszönhetően a Ready or Not, aminek PC-s verziója 36 nap alatt érte el az 1 milliós eladási számot, most konzolokon tizedannyi idő alatt érte el ugyanezt a számot.
"Elképesztően büszke vagyok a csapatra, és mindenre, amit együtt elértünk. Egy hatalmas pillanat ez nekünk. A kritikák is tartják magukat az első hétvégénk előtt, ahogy a csapat a nagyobb problémák helyreállításán és az élmény csiszolásán dolgoznak"
- írta LinkedInen a Void Interactive főnöke, Juilo Rodriguez, majd megköszönte a sikert a fejlesztőknek, támogatóknak és játékosoknak egyaránt.
Maga a lövölde nagyon messze van az én világomtól, bármelyik verziót is nézzük, de jó látni, hogy a kavarás nem okozott jelentősebb kiesést számukra. Szükség van a kis csapatok nagy sikerére egy olyan iparban, ahol a nagyok 100 milliókat vágnak hozzá egy-egy projekthez.