Hirdetés

A híresen kegyetlen Ready or Notnál már csak a rajongói durvábbak

|

A konzolos megjelenéshez változtatni kellett pár apróságon, ebből persze azonnal kitört a cenzúra elleni polgárháború.

Hirdetés

A Ready or Not egy tartalmában meglehetősen brutális FPS, ami a realizmusát a legkényelmetlenebb bevetéseken is az arcunkba tolja. Ez talán nem probléma PC-n, ahol a Steamen és a többi platformon keresztül bármi megtalálhatja a saját közönségét, de a centralizált konzolos környezetben már más a helyzet.

A játékoknak mind az Xbox Series gépeken, mind PS5-ön keresztül kell menniük egy ellenőrzési folyamaton a megjelenés előtt, és azon bizony megbukott volna a cucc, ha a fejlesztő nem vezetett volna be bizonyos változtatásokat.

Hirdetés

Fenntartani azonban egy külön PC-s és konzolos verziót egy játékból meglehetősen költséges feladat, pláne, ha egy kis csapat vagy, egyetlen címmel a hátad mögött. Ezért döntött úgy a VOID, hogy a további fejlesztések okozta esetleges bugok elkerülése végett kiegyenlítik a két verziót, és a konzolos finomításokat a PC-s verzióba is átviszik. Az eredményt a következő görbén szemléltetnénk:

A közösség teljesen kifordult önmagából, vad feltételezésekbe kezdett, és mindenkit elkezdett vádolni a "cenzúrázás" miatt a Valve-tól, a VOID Interactive-on át, a Sony-ig. A fejlesztésért felelős VOID ki is tett ez közleményt, hogy megpróbálják megmagyarázni a helyzetet, de az kevés sikert aratott. A hisztéria folytatódott, így a VOID azt csinálta, amihez ért: a meztelen valósággal szembesítette a hőbörgőket.

"A közelmúltban megosztottuk veletek, hogy a Ready or Not PC-s verziója keresztülment pár apróbb változáson, hogy az stabilabb fejlesztési környezetet tehessen lehetővé, miközben megfelel a globális platformok és korhatárbesorolásokat megállapító szervezetek értékrendjeinek. Ezek a változtatások azért születtek, hogy a megjelenés minden platformon simán mehessen, és mégis megmaradhasson a játék hangulata, tematikája és intenzitása."

A VOID hozzánk vágott egy nagy csokornyi képet a változtatásokról. A lényeg, hogy hat nagyobb vizuális csiszolás történt, melyeket illusztráltak a fotókkal. Az egyetlen kivétel a "halál utáni csonkolás", amiről nem érkezett kép, csak egy leírás, miszerint ennek lehetősége eltűnt. Az élő célpontokat továbbra is fel lehet darabolni.

(A lenti képeken ugyan kitakarták az érzékenyebb részeket, érdemes óvatosan lapozgatni azokat.)

Látva, hogy ténylegesen mennyire apró módosításokról van szó, a közösség arra tért rá, hogy az elvek miatt lázadjanak. Akárhogy is, majd eldöntitek magatoknak, hogy megéri-e emiatt álmatlanul forgolódni vagy sem.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)