Az Amerikai Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyelete évenként bekéri az ottani vállalatok részletes beszámolóit, amiben az adott cég pénzügyi helyzetéről és teljesítményéről kell számot adni, és ezt természetesen a Take-Two-nak is be kell nyújtania.
A legutóbbi jelentést a Game File újságírója, Stephen Totilo ásta elő, és talált benne egy nagyon érdekes részt, ami a játékkereskedelmi platformokon található értékelésekről szól.
A Take-Two szerint láthatóan nagyon fontos, hogy magas értékelések szerepeljenek játékaik mellett, mivel ezek függvényében változhat az adott termék ajánlásának gyakorisága. Az algoritmusokat befolyásolják a pontozások, ami kifejezetten problémássá válhat, mikor dühös rajongók támadják le a játékok adatlapjait.
"Magas értékeléseket szerezni és megtartani nagyon fontos, mivel a játékosok így találják meg a játékainkat. Ha az értékelés jelentősen beesik, vagy jelentősen negatív kritikákat kapunk, akkor nehezebbé válhat a játékaink megkeresése és ajánlása. Emellett áldozataivá válhatunk negatív kampányoknak, vagy rágalmazási kampányoknak. Ilyen esetek csökkenthetik a játékosszámot és bevételt, extra marketingköltségeket okozhatnak, és sértik a megítélésünket."
A Take-Two egyébként elismerte, hogy ők is lehetnek okozóik a negatív kritikák rohamának, de a lényeg az, hogy a review bombing jelenség veszélyéről beszéltek, arról, hogy tényleg van hatása.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!