Amikor 2020-ban megjelent, messze nem volt olyan csiszolt állapotban a Cyberpunk 2077, mint most, sőt, a PS4-es és Xbox One-os verziók minősíthetetlenül futottak, de a többi változattal is akadt probléma bőven. A Eurogamer alaposan elbeszélgetett a fejlesztőkkel arról, hogyan tudták visszakormányozni a projektet a borzalmas start után, illetve egyáltalán hogyan született meg az egész.
Ezen interjúk során esett szó arról is, hogy a bugok tulajdonképpen jót tettek a végeredménynek. Charles Tremblay, a motor vezető programozója elmondta, bizonyos esetekben választaniuk kellett, hogy meghagynak egy bugot, de cserébe működik a játék, vagy megpróbálnak kezdeni vele valamit, ami viszont összeomláshoz vezetett.
Ennek hátterében az állt, hogy a játék gyorsan felzabálta a rendelkezésére álló memóriát, és amikor ez megtörtént, valamit tenni kellett: vagy T-pózba vágta magát egy-egy karakter, vagy összeomlott a játék.
Azóta ezt már persze sikerült orvosolni, negyedik évfordulójához közeledve a Cyberpunk 2077 egész élvezhető. Aki még nem adott neki új esélyt, a kezdeti csalódás után, most bátran tegye meg.