Hirdetés

"30 fps nem elég" - állítja a VR fenegyereke

|

Az Oculus VR alapítója szerint még monitorokon és tévéken sem elegendő a másodpercenkénti 30 képkocka, egy VR szemüvegnél pedig kifejezetten kevés is.

Hirdetés

A különböző VR eszközök egyre többet mutatnak meg magukból, és ha valóban sikerül elérhető áron valami teljesen egyedi élményt kínálniuk, valószínűleg olyan nagy lesz irántuk a kereslet, amit a fejlesztőknek is komolyan kell venniük.

Palmer Luckey, az Oculus VR alapítója a múlt héten adott egy interjút, amelyben a játékokról, az eszközök teljesítményéről és a technikai háttérről kérdezték. Luckey többek között az is elmondta, a VR szemüvegekhez jóval magasabb képfrissítésre van szükség. 

"Véleményem szerint konzolos vagy tradicionális PC-s játékok esetében sem okos dolog a 30 FPS. Ez nem egy jó művészi döntés, hanem egy fejlesztési kudarc. 60fps már bőven elég, 90 és 120 Hz-nél jelentős a javulás, de még efölött is érezhető valamilyen szinten. A VR-nak sokkal magasabb képfrissítésre lesz szüksége mint a mai konzoloknak." - mondta Luckey

Ti mit gondoltok, valóban ennyire igazodniuk kell majd a fejlesztőknek?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)