Közeleg az Óz boszorkányainak el nem mondott történetét feltáró Wicked premierje, amely az előzetes jegyeladások alapján az év egyik legnagyobb filmes dobása lehet. Bár Magyarországon valamivel visszafogottabb érdeklődés övezi az Ariana Grande és Cynthia Erivo főszereplésével készült produkciót, az Egyesült Államokban rendesen rápörögtek az emberek a népszerű színpadi musical filmes adaptációjára.
A bemutatóhoz közeledve a marketinggépezet is nagyobb sebességre kapcsolt, amelyben a Mattel is részt vállalt. Az amerikai játékgyártó azonban egy igen kellemetlen hibát vétett: a Wickedhez készült játékbabák csomagolására véletlenül nem a film hivatalos oldalának linkjét nyomtatta, hanem egy felnőtteknek szóló weboldal címét. A malőrt a vásárlók vették észre, majd a közösségi médiában hívták fel rá a figyelmet, nem sokkal azután, hogy a babák a boltokba kerültek.
Egyelőre nem világos, hogy a négyéves és annál idősebb gyerekeknek szánt, tévesen címkézett játékokból mennyit pakoltak fel az üzletek polcaira. A Mattel mindenesetre bocsánatot kért a hibáért, és azonnal visszahívta az érintett termékeket.
"Mélységesen sajnáljuk ezt a szerencsétlen hibát, azonnali intézkedéseket teszünk ennek orvoslására. Tájékoztatjuk a szülőket, hogy a nyomdahibás, helytelen weboldal nem alkalmas gyermekek számára. Azoknak a vásárlóknak, akik már rendelkeznek a termékkel, azt tanácsoljuk, hogy dobják ki a csomagolást, vagy satírozzák ki a linket, és további információkért forduljanak a Mattel ügyfélszolgálatához."
- nyilatkozta a Mattel.
They're now putting porn site links on the back of children's toys.
— Vision4theBlind (@Vision4theBlind) November 11, 2024
This is from Mattel's 'Wicked' movie dolls pic.twitter.com/snwMX5S1Hx
A Wicked amerikai bemutatójára november 22-én kerül sor, a magyar bemutató pedig december 5-én lesz.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.